Follow us on Twitter Follow us on LinkedIn

Hurks gaat samenwerking aan met Woonpalet

Datum: 03.12.2013

Hurks ondertekende vandaag een samenwerkingsovereenkomst met Woonpalet waarbij Hurks de komende zes jaar de keuken- en sanitairvervangingen in woningen gaat verzorgen.

Klantgestuurd

Onderhoud klantgestuurd benaderen, vraagt om het opzetten van een ‘klantgestuurde bril’. Daarbij horen eigenschappen als flexibiliteit, de wensen van de klant centraal zetten en af durven stappen van gebaande paden. Deze eigenschappen vond Woonpalet in bouwbedrijf Hurks uit Almere. Huurders bepalen bij Woonpalet, dé woningcorporatie van Zeewolde, wanneer de keuken en het sanitair vervangen worden.

Hoe werkt klantgestuurd onderhoud?

De huurder geeft aan wanneer hij/zij nieuw sanitair of een nieuwe keuken wil. Woonpalet kijkt of het sanitair of de keuken al afgeschreven is. Is dit het geval, dan ontvangt de huurder het nieuwe sanitair of de nieuwe keuken kosteloos. Is het sanitair of de keuken nog niet afgeschreven, dan wordt met een afschrijvingssleutel berekend welke kosten er verbonden zijn aan de vervanging. Op basis daarvan beslist de huurder of deze inderdaad kiest voor vervanging.

 

Deel deze pagina: