Hurks staat voor je klaar

Heb je een servicemelding over je opgeleverde woning? Het team nazorg staat voor je klaar. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk het onderstaande formulier in te vullen. Op die manier hebben wij alle gegevens over je woning bij de hand. Direct contact opnemen? Mail ons via: service@hurks.nl of bel naar 040-262 62 26.  

Onze bereikbaarheid

Het team nazorg is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur. Heb je een algemene vraag of opmerking? Mail dan naar info@hurks.nl of bel naar 040 – 262 62 00.

Garantievoorwaarden

Om teleurstellingen te voorkomen, verzoeken we je vriendelijk de garantietermijn van uw opgeleverde woning te controleren voordat je contact met ons opneemt. In de meeste gevallen hanteren wij de garantievoorwaarden van Woningborg.

Contactformulier

In het contactformulier hieronder kun je je gegevens invullen en je melding over jouw opgeleverde woning omschrijven. Omschrijf de melding s.v.p. zo specifiek mogelijk. Denk daarbij aan de aard van het probleem of de melding (b.v. een lekkage, een beschadiging, een storing of defect) en om welke ruimte in de woning het gaat.

Neem contact op









Veelgestelde vragen (FAQ)

Ik heb een melding over mijn gekochte woning of mijn woning in aanbouw.

Voor al je vragen of opmerkingen over de woning die je hebt gekocht of die in aanbouw is, kun je terecht bij jouw kopersbegeleider. De gegevens van deze contactpersoon vind je bij de koop- aannemersovereenkomst.

Ik heb een melding over mijn huurwoning.

Neem in dat geval s.v.p. contact op met de woningcorporatie of de verhurende partij.

Het is weekend/vakantie en mijn verwarming doet het niet.

Voor een defect aan de verwarmingsinstallatie binnen de garantietermijn van 2 jaar kun je rechtstreeks contact opnemen met de installateur. Op de verwarmingsketel zit een sticker met de contactgegevens.

Downloads