Hurks staat voor je klaar

Heb je een melding of vraag over je opgeleverde woning of gebouw? Onderaan deze pagina tref je de veelgestelde vragen (FAQ). Het team nazorg staat voor je klaar. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk het onderstaande formulier in te vullen. Op die manier hebben wij alle gegevens over je woning of gebouw bij de hand.  

Formulier voor meldingen en vragen
















    Veelgestelde vragen (FAQ)

    Ik heb een melding of vraag over mijn woning of gebouw.

    Heb je een melding of vraag over je opgeleverde woning of gebouw? Het team nazorg staat voor je klaar. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk het bovenstaande formulier in te vullen. Op die manier hebben wij alle gegevens over je woning of gebouw bij de hand.

    Ik heb een melding over mijn huurwoning.

    Neem in dat geval s.v.p. contact op met de woningcorporatie of de verhurende partij.

    Het is weekend/vakantie en mijn verwarming doet het niet.

    Voor een defect aan de verwarmingsinstallatie binnen de garantietermijn van 2 jaar kun je rechtstreeks contact opnemen met de installateur. Op de verwarmingsketel zit een sticker met de contactgegevens. Indien de sticker niet aanwezig is verwijzen wij je graag naar de verkregen woonwijzer. (USB-stick of VolgJeWoning)

    Ik heb een calamiteit.

    In de volgende gevallen vragen wij je óók telefonisch een melding te maken. Wij zijn op werkdagen van 8:00 tot 16:30 uur bereikbaar op 040-2626226. Buiten werkdagen mag je rechtstreeks contact opnemen met de installateur te vinden in de woonwijzer (USB-stick).

    Onder calamiteiten vallen:
    • Lekkage dak of badkamer; (Alleen als u water ziet lopen, niet bij zichtbare lichte vochtplekken)
    • Stroom – of cv-storingen; (Alleen als er geen stroom of warmte in uw woning of gebouw is)
    • Veiligheid issues zoals vallende stenen/gevelbekleding in verkeersgebied.

     

    Downloads